Isnin, 10 September 2012

APABILA PAKATAN REPUBLIK BERCAKAP SOAL KEGANASAN POLITIK...

wizuraikota  /  at  9/10/2012 03:25:00 PTG  /  No comments


pkr cakap mengenai politikal gangsterism.
semuanya berpunca dari protes rakyat terhadap anwar.

gangster dan protes.

bila pkr bercakap mengenai politikal gansterism yang seolah-olah membayangkan kepada rakyat akan SE-NYA mereka tidak beraksi gangster...

samalah kiasnya dengan dakwaan yahudi yang bagitau setiausaha agung PBB bahawasanya yahudi tak pernah bertindak kasar dengan penduduk palestin.


nik nazmi ni dalam kategori politikus biul pada skala melampau.

banyak kenyataannnya melambangkan jati diri bodoh politik yang sukar diubati.

lagi dia banyak cakap, lagi bodoh lah pkr itu dinampakkan.

pkr cakap bab gangsterism dalam politik.

baling kerusi dalam pemilihan cabang pkr tu bukan gangsterism ke ?
perhimpunan bershit yang belasah polis tak ingat itu bukan gangsterism dalam politik ke ?

parti yang terkenal dengan amalan gangsterism cuba menjadi pendakwah suci mendakwahkan kepada polis akan isu gangsterism.

sebijik macam yahudi ngadu kat PBB , mendakwa orang palestin telah bertindak gangster terhadap penduduk tel aviv.muahahaha

SUMBER KAT <<SINI>>

MENYIRAP PLAK AKU BACE CAKAP SI NIK NAZMI NIH..APE CERMIN KAT RUMAH DIA SEMUA DAH PECAH KE?!TENGOK DULU MUKE TU KAT CERMIN SEBELUM NAK MENGATA KAT ORANG..SYOK MENGATA KAT ORG TAK SEDAU DIRI SENDIRI TUH YANG MCM GAMPANG SEBENAU NYE!!

Share
Posted in: , Posted on: Isnin, 10 September 2012

0 ulasan:

Recent Comments

Copyright © 2013 Wizurai Kota. WP Theme-junkie converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.